Известие

Collapse
No announcement yet.

Откъде изхвърля антифриза

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Откъде изхвърля антифриза

    Колеги защо като напълня антифриза почти до max и го изхвърли. И откъде го изхвърля и на какъв принцип работи

  • #2
    Празното пространство в казанчето служи за да може течността да се разширява, без това да води до съществено повишаване на налягането в системата. Когато системата е пълна догоре и течността се нагрява, тя увеличава обема си и ако няма пространство, където това да стане, то определено количество течност излиза през предпазния клапан на капачката.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Ами не го пълни до "макс". Доколкото зная, съдът за антифриза играе ролята и на разширителен съд при нагряване на течността/антифриза и е необходимо да има пространство, тоест тубата за антифриза да е поне на 1/3 или 1/2 празна.

      На мен ми сменяваха антифриза през януари и изрично ми казаха след смяната когато ги попитах да не пълня съда за антифриза до горе, ако доливам, защото било необходимо да има празно пространство, в което при нагряване и разширение на течността да има място за нея.

      В противен случай може да се смеси с маслото.

      Виж си маслото -щеката дали е в границите, виж и цвета на маслото какъв е при спрян и неработещ автомобил.Виж какво е нивото на маслото сутрин преди да запалиш, след като автомобила е бил в покой през нощта.


      Най-добре е да закараш автомобила на утвърден за марката сервиз.
      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm -200 алфистки коня+ 30/40/ до 50 тунинговани коня

      Comment


      • #4
        Има си маркери минимум,максимум на съда. Автора на темата ще поясни ли MAX какво е?
        Максимум по маркер или до гърлото на капачката? Колегите останаха с вчщпечатление,че я джасаш до горе.
        Провери дали ти е изправен клапана на капачката на антифриза.
        Sent from my SM-G920F using Tapatalk
        Две неща са безкрайни: Вселената и човешката глупост, и аз не съм сигурен за Вселената.

        Comment


        • #5
          Това ми е ясно че не трябва да се пълни до горе и не го и пълня. интересното е че не ми го изхвърля през капачката защото не е мокро около нея, а някъде под термостата. Или имам проблем със този теч

          Comment


          • #6
            Колеги маркера max до там я напълних. Сега стой на три пръста под маркера min и не слиза по на долу но постоянно има сутрин по малко петънце под нея. А как да проверя дали е изправен клапана. И ако го изхвърляше през клапана на капачката то тя и около нея щеше да е мокро а то не е. Ще се ходи до сервиз то е ясно но все пак да попитам

            Comment


            • #7
              Проверката на клапана става като се надуе и се види, дали отваря на около 1 bar. Елиминирай си теча около термостата. Там ти е проблемът.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Открих го колеги от дебелия маркуч на термостата

                Comment

                Working...
                X